NordicBet fortsætter som navnesponsor af NordicBet LIGA


NordicBet og Divisionsforenigen fortsætter samarbejdet endnu et år. Derfor hedder den næstbedste herrefodboldrække i Danmark også NordicBet LIGA i sæsonen 2020/2021.

NordicBet har været navnesponsor for landets næstbedste række siden marts 2017, og med forlængelsen af sponsoratet ønsker NordicBet at sætte en tyk streg under dette samarbejde og engagementet i dansk fodbold.

Direktøren i Divisionsforeningen, Claus Thomsen, udtrykker glæde over forlængelsen i en tid, hvor dansk fodbold er på standby.


”Vi er glade for, at vi sammen med NordicBet kan komme med denne positive udmelding i en periode, hvor fodbolden er sat på pause i Danmark og det meste af verden. Vi har i NordicBet en rigtig god og engageret samarbejdspartner, der har fokus på ansvarlig betting. Det er fantastisk, at de ønsker at støtte op om dansk fodbold i den her ellers meget udfordrende tid for alle. Forlængelsen af samarbejdet sender et positivt signal om, at dansk fodbold fortsat er en meget attraktiv partner“.

Claus Thomsen, Direktør i Divisionsforeningen

Den nye sæson af NordicBet LIGA byder på flere nye tiltag. 2 spillerunder vil have fokus på NordicBets sponsorat og i forbindelse med de 2 NordicBet LIGA runder vil fans kunne vinde vinde billetter og andre præmier på stadion.

I 20/21 sæsonen kan samtlige af ligaens kampe ses på Viaplay og turneringsformatet ændres, så liagen efter 22 kampe opdeles i et oprykningsspil og nedrykningsspil med yderligere to kampe mellem hvert hold i de to halvdele. 

Hos NordicBet ser man frem til næste sæsons nye tiltag.


”Samarbejdet med Divisionsforeningen og klubberne har altid været godt, så vi ønsker naturligvis at forsætte opbakningen om dansk fodbold. Vi står foran en spændende sæson med streaming af samtlige kampe og en strukturændring, der gør at vi tror på en endnu stærkere NordicBet LIGA allerede næste sæson,”

Ronni Hartvig, kommerciel direktør for Betsson Group, der står bag NordicBet.