Simon Kjær bliver ambassadør for NordicBet

Landsholdsanføreren, Simon Kjær, skal de kommende to år være NordicBets ansigt i Danmark.

Simon Kjær, der til sommer vil føre resten af landsholdet på banen ved VM i Rusland, skal i de kommende to år være NordicBets ambassadør i Danmark. Aftalen indebærer, at landsholdets jernmand skal være selskabets ansigt i både tv-reklamer og andre kampagne-aktiviteter.

NordicBet har længe været på udkig efter den helt rigtige profil til det danske marked. NordicBets danske direktør, Steen Madsen, har da også svært ved at skjule begejstringen over aftalen med Simon Kjær:

”Simon Kjær er et af de allerstørste danske fodboldnavne. Han er landsholdets anfører og har spillet i nogle af de største klubber i verden. Endnu vigtigere personificerer han de dyder, vi ligeledes hylder som brand. Han er en fandenivoldsk indpisker, der går forrest og ofrer sig for holdet. Derudover har han det glimt i øjet, som er vigtigt, hvis du skal være en troværdig ambassadør for et brand i underholdningsbranchen. Vi glæder os meget til samarbejdet”

Simon Kjær udtrykker ligeledes begejstring for det nye samarbejde: ”Det er en ambassadør-rolle, hvor jeg bliver et af NordicBets ansigter udadtil. Som i alle andre situationer går jeg selvfølgelig ind til opgaven seriøst og professionelt. NordicBet er et brand, jeg kan stå inde for. Det er et seriøst firma, der har mange år bag sig i branchen, og jeg ser frem til et godt samarbejde”

NordicBet vil endnu ikke løfte sløret for, hvornår og hvordan Simon Kjær vil blive brugt i markedsføringen, men det er ingen hemmelighed, at selskabet ser sommerens VM som en god lejlighed til at bringe sin nyeste ambassadør i spil.