NordicBet.dk - Online Sports Betting, Live Betting, Casino & Poker

  • Konto verificering

    Under visse omstændigheder kan vi kræve verifikation af din identitet, adresse og indbetalingsmetode, så vi overholder de lovmæssige krav, der berører procedurer som udbetaling, genåbning af lukket konto og lign.

    Vi vil gerne gøre dig opmærksom på, at alle dokumenter, der sendes af dig er holdt strengt fortrolige, og kun benyttes af autoriseret sikkerhedspersonale som ej heller overdrager dokumenter til andre parter.

    Følgende dokumenter er nødvendige, før en konto kan verificeres. Vær opmærksom på, at alt information skal være synlig.

    1. Personlig Identifikation

    Dette kan være en kopi af et foto-ID fra følgende liste:

    • Pas
    • Kørekort
    • Fødsels/dåbsattest (Hvis ikke én af de to ovennævnte er tilgængelige)

    2. Adressebevis

    En kopi af én af de to følgede:
    • Det gule sygesikringgskort
    • Et officielt brev (f.eks. fra din bank) eller en regning, som er modtaget indenfor de sidste seks måneder, der viser dit navn, adresse, logo fra afsender samt dato.

    3.Bevis på indbetalingsmetode

    Dette afhænger af hvilken metode du har brugt til indbetaling. Hvis du har brugt fx både kredit kort og Skrill/Moneybookers til at indbetale, så skal vi bruge en kopi af begge.

    Kreditkort:
    En kopi af forsiden og bagsiden af dit kreditkort. Hvis du har fået nyt kreditkort inden for de sidste 6 måneder, så skal vi bruge en kopi af en indbetaling du har gjort med det udgåede kort til din Nordicbet konto. Dette kan f.eks. være et skærmbillede/ foto af din kontoudskrift. For din sikkerhed, skal vi kun kunne se de første 6 cifre og sidste 4 cifre af dit kortnummer - dem i midten skal du dækkee over. Vi skal også bede dig om at dække over den 3 cifrede sikkerhedskode bag på kortet (CVC nummer).

    Bank Overførsel:
    Et skærmbillede / kopi af dit kontoudtog, hvor transaktionen du har lavet til os, er synlig. Skærmbilledet skal vise kontoindehaverens navn, kontonummer og en indbetaling som du har overført til os.

    E-wallet (Neteller, Skrill):

    Screenshot af din e-wallet-konto profilside, hvor dine kontooplysninger er synlige. For Skrill/MoneyBookers, skal vi bruge en kopi af ”Profile” siden. For Neteller er det en kopi af ”Konto” (Account) siden og for webmoney er det ”Passport” siden.


    Upload / gennemse dokumentationen
    Dokumenterne skal være letlæselige, og alle 4 hjørner af dokumentet skal være synlige. Billederne kan scannes eller tages med et digitalt kamera, men bemærk venligst, at hvis du bruger et mobilkamera, så skal kvaliteten af dokumentet være høj.
    Den maksimale størrelse på det dokument, der kan uploades, er 3 mb.

    Dokument kan uploades i et af følgende formater: jpg/jpeg, gif, png, pdf, doc/docx og odt.

    Du vil modtage en bekræftelse via e-mail, når kontoen er blevet verificeret. Dette kan tage op til 72 timer fra det tidspunkt, hvor dokumenterne er blevet uploaded ( 3 bank dage).
    Du kan uploade dokumentet under "Min konto" – "Detaljer og indstillinger – Dokumenter" eller direkte herfra via dette link.

    Hvis din konto er blevet lukket på grund af sikkerhedsmæssige årsager, er du stadig i stand til at uploade dokumenter. Når du logger ind på din konto vil du automatisk komme til siden hvor du kan uploade dokumenterne. Skulle du ikke være i stand til at få adgang til upload-vinduet, kan du kontakte vores kundeservice på support-dk@nordicbet.dk og de vil hjælpe dig videre.

    Hvordan tager man et screenshot (skærmbillede)?
    Windows 7/8/10
    Windows XP
    Mac

  • Anbefalet!

    Live Chat Support

    Vores live chat support er et godt værktøj, der øjeblikkeligt kan få dig på rette spor.

    Dansk chat er tilgængelig på følgende tidspunkter:

    Mandag til søndag fra 08:00 til 24:00

    Når dansk chat ikke er tilgængelig, er du velkommen til at kontakte os via den engelske chat, der er åben døgnet rundt.

  • Email Support

    Du kan skrive til os 24 timer i døgnet, 365 dage om året.
    Skriv til os på: support-dk@nordicbet.dk

  • Telefon Support

    80250762 Åben alle ugens dage fra kl 08:00 til 23:45.

    For kvalitetssikring kan telefonopkald blive optaget

  • © NordicBet 2016. Gambling kan være vanedannende - spil med omtanke

Nordicbet.dk indsamler data ved hjælp af cookies, for at forbedre indhold og brugeroplevelse. Du kan slette cookies fra din browser, til enhver tid.