• Spørgsmål og svar

    Oftest stillede spørgsmål

      Generelle spørgsmål

    • Hvordan modtager jeg en bonus?

      Bonusser bliver normalt uddelt på vores hjemmeside og i vores nyhedsbreve, i forbindelse med forskellige konkurrencer og tilbud.

      De fleste tilbud kan findes under vores Special Tilbud.

      For at sikre, at du ikke går glip af vores tilbud, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev, ved at klikke på "Detaljer og Indstillinger" oppe under dit navn, og derefter kan du vælge at modtage nyhedsbreve via Email og SMS.

    • Jeg har glemt min email-adresse?

      Send en mail til support-dk@nordicbet.dk fra din email adresse og opgiv her venligst din adresse, dit telefon-nummer samt din fødselsdato. Du vil så modtage en email fra en support agent som kan give dig den email adresse som du har registreret.

      Alternativt kan du kontakte os på vores live chat, som du kan se til højre på siden.

    • Hvordan åbner jeg en spillekonto?

      Klik på ”Opret konto” i øverste højre hjørne af hjemmesiden. Du skal herefter følge trinene, før din spillekonto er klar til brug.

      Sørg for at udfylde alle oplysninger korrekt og præcist som de er i folkeregisteret. Hvis du har mellemnavn(e) skal det skrives i fornavnsfæltet. Bemærk venligst at hvis du har en hemmelig/skjult adresse kan du desværre ikke oprette en konto hos os.

      Har du problemer med at oprette din konto kan det hjælpe at forsøge fra en anden browser.

      Hvis du opgiver forkerte oplysninger til din konto, kan vi midlertidigt lukke din konto. Du vil muligvis blive bedt om at opgive ID, så vi kan bekræfte dine oplysninger.

    • Hvor kan jeg aktivere/følge mine bonusser?

      Når du har en tilgængelig bonus skal du blot gå op under dit navn og vælge "Mine Bonusser" og her får du muligheden for at aktivere de bonusser som du har tilgængelig.

      Du vil også her kunne følge dine aktive bonusser, samt læse regler og vilkår og fx se hvor langt du er i din bonus gennemspilning.

      I vores kampagner vil der altid være en trin-for-trin guide til hvad du skal gøre i forhold til at tage del i et af vores tilbud.

    • Hvordan kan jeg ændre min e-mail-adresse?

      Send en mail til support-dk@nordicbet.dk fra din nye email adresse og opgiv her venligst din gamle email-adresse, din hjemme-adresse samt din fødselsdato. Du vil så modtage et telefonopkald fra en support agent som kan ændre din email-adresse.

    • Kan jeg ændre tidszonen på NordicBet siden?

      Standardtiden er sat til CET (Central European Time) og det er desværre ikke muligt at ændre dette.

    • Jeg har glemt mit password?

      Tryk på "Login på min konto" øverst til højre på siden, og vælg "Glemt Password?" - Indtast her din registrerede email adresse, og du vil få tilsendt et password-reset link til din email og du kan via dette ændre din kode.
      - Din kode er kun nødvendig ved login på mobil, eller hvis du endnu ikke har verificeret din konto med NemID.

      Hvis du ikke har modtaget dit password inden for få minutter, beder vi dig tjekke om emailen skulle være endt i din SPAM mappe.

      Dette kan også gøres fra mobil, men vi anbefaler at du ændrer koden fra en PC, for at sikre at den ændres uden problemer.

    • Hvordan kan jeg til/afmelde mig nyhedsbreve og specielle tilbud via e-mail eller SMS?

      Du bedes i dette tilfælde kontakte vores support på Live Chat, email eller telefon og bede dem gøre dette for dig.

    • Hvordan tager jeg et Screenshot (skærmbillede)?

      Et screenshot er en kopi af dit skærmbillede, som du kan sende os i en e-mail eller på chat, i tilfælde af eventuelle fejl som du oplever eller andet.

      Afhængigt af dit styresystem, kan du følge disse guides for at tage et screenshot:
      Windows 7/8/10
      Windows XP
      Mac

      Spørgsmål om penge

    • Hvad er IBAN og SWIFT, og hvor finder jeg dem?

      IBAN er et internationalt bankkontonummer, og SWIFT er din banks internationale kode. Begge numre gør internationale bankoverførsler nemmere. Numrene står typisk på dine kontoudskrifter eller i din netbank. Hvis du ikke kan finde disse oplysninger, kan du spørge din bank.

    • I hvilken valuta kan jeg åbne en spillekonto?

      Du kan vælge at åbne din spillekonto i DKK (danske kroner), EUR (euro) og USD (amerikanske dollar).

    • Har NordicBet et minimumsbeløb for bank-udbetaling?

      For bankoverførsel, samt Visa og Mastercard er mindste beløb, der kan udbetales: 200 DKK.

      NETELLER og Moneybookers’ mindstebeløb er: 200 DKK, 30 USD, eller 25 EUR.

    • Kan jeg foretage ind- og udbetalinger via en anden persons betalingsmetoder?

      Det er ikke tilladt at bruge betalings-metoder som ikke er i dit eget navn. Du må kun lave ind- og udbetale til og fra din egen Nordicbet konto, kun ved hjælp af betalingskort, bankkonto eller e-wallet-konto i eget navn.

    • Kan jeg flytte låste penge til andre produkter?

      Det er ikke nødvendigt at flytter penge mellem produkter. Når du har lavet en indbetaling vil dine penge være synlig i både Odds, Casino og Poker. Det afhænger af de nærmere betingelser for eventuelle aktive bonusser - For eksempel kan du have en bonus med penge som er låst til Casino, indtil betingelserne er opfyldt og pengene ikke længere er låst.

      Når dine penge ikke er låste til en aktiv bonus, vil din balance være synlig og kan bruges uafhængigt på alle vores produkter - Odds, Casino og Poker.

    • Hvordan foretager jeg ind- og udbetalinger?

      Indbetaling:
      Vi tilbyder adskillige indbetalingsmetoder. For at finde den metoder der passer dig bedst, anbefaler vi, at du går til "Indbetaling" og læser mere om de nævnte metoder.

      Udbetaling:
      For at få penge ud af din NordicBet-konto, skal du logge ind på din spillekonto og klikke på ”Udbetaling” oppe under dit navn i højre side. Indtast dine bank/kort-oplysninger og klik på ”Registrer”. Indtast nu det beløb, du ønsker at få udbetalt, og klik på ”Udbetal”.

      Du kan også få udbetalt penge til en e-wallet-konto som Moneybookers og NETELLER.

      - Bemærk at det ikke er muligt at udbetale fra mobil.

    • Hvor hurtigt kan jeg forvente at ind- og udbetalinger sker?

      Indbetalings-hastigheder:
      1) Indbetalinger med betalingskort overføres til din konto med øjeblikkelig virkning.
      2) Ved almindelige bankoverførsler, kan det tage 1-3 bankdage, før pengene vil stå på din spillekonto.

      Husk at indtaste dit fulde navn i kommentarfeltet ved bank-overførsel.

      3) Med instant bank transfer overføres indbetalingen med øjeblikkelig virkning.
      4) Indbetalinger med Moneybookers/ NETELLER overføres til din konto med øjeblikkelig virkning, så snart alle nødvendige trin er fuldført.

      Hvis du ikke modtager pengene på din NordicBet-konto, selvom du har gennemført indbetalingsproceduren, bedes du kontakte vores support på support-dk@nordicbet.dk. - Eller alternativt vores Live Chat.

      Udbetalings-hastigheder:
      NordicBet behandler din udbetaling, indenfor 24 timer af den er blevet placeret. Vi tilbyder standardudbetalinger som tager 2-5 bankdage for at nå frem til din bankkonto (dette er ved udbetaling til kreditkort og normal bankoverførsel”

      NordicBet gennemfører udbetaling via NETELLER og Moneybookers i kontortiden mandag til søndag klokken 9-17. Inden for dette tidsrum forsøger vi at gennemføre din udbetaling så hurtigt som muligt, men det kan tage nogle timer, før du modtager pengene.

      Kontakt venligst support-dk@nordicbet.dk hvis du har yderligere spørgsmål om din udbetaling, eller alternativt vores Live Chat.

    • Hvad er 'låste penge'?

      Låste penge er beløb, oftest bonusudbetalinger, hvor der gælder særlige betingelser for, at de kan udbetales eller overføres til et andet produkt (dvs. casino, sportsbook, poker, etc.). Disse betingelser omfatter som regel, at beløbet skal satses på en bestemt oddssats.

    • Hvornår kan jeg bruge de penge, der er låst?

      Kort efter at du har opfyldt betingelserne for et låst beløb, bliver de 'låst op', så du kan overføre dem, udbetale dem eller bruge dem til nye spil.

    • Hvad kan jeg gøre, hvis jeg mener at mine penge er låst ved en fejl?

      Hvis du mener, du har penge, der har låst, som ikke burde være det, beder vi dig kontakte vores support. Før du kontakter os, bedes du dobbelttjekke betingelserne for det tilbud/den bonus hvortil dine penge blev låst.

      Du kan se alle informationer om eventuelt låste penge oppe under dit navn og under "Mine bonusser".

    • Er der nogen gebyrer på indbetalinger til NordicBet-kontoen?

      Indbetalinger fra e-wallets som Neteller og Moneybookers er gebyrfri, mens NordicBet følger branchestandarden for gebyrer på indbetalinger med kreditkort. Gebyret ses når du foretager en indbetaling.

      Spørgmål om Betting

    • Hvad er max-indsatsen på et givent spil/Hvorfor accepteres mit bet ikke?

      Max-indsaten for et spil varierer fra spil til spil alt efter hvilken sport/liga, det er - Der kan være sat generelle begrænsninger af vores odds afdeling. Hvis din indsats overstiger vores max- grænse på det ønskede udfald, kommer der en besked op omkring med den tilladte indsats.

      Du kan i disse tilfælde vælge at satse et lavere beløb, eller sende beløbet til manuel godkendelse hos vores odds afdeling.

    • Hvad er odds med 100% teoretisk tilbagebetaling?

      NordicBet tilbyder 100% teoretisk tilbagebetaling på udvalgte kampe. Dette betyder, at vi har fjernet vores avance på spillet. Du vil således få et af markedets højeste odds på alle udfald, uanset om du tror på hjemmesejr, udesejr eller pointdeling.

      100% odds kampe - Odds på kampe uden bookmakerkommision. 100% odds betyder, at hvis du spiller alle muligheder (1-x-2 marked eller 1-2 marked) med samme nettogevinst på alle udfald, ville du ikke tabe dit indskud.

    • Hvor ser jeg, hvilke spil jeg har sat?

      Log ind på din NordicBet-konto og klik på ’Odds’ fanen - og ovre til højre under "Spilhistorik" kan du søge i kalenderen efter dine åbne,vundet, tabte eller annullerede kuponer.

    • Hvordan spiller jeg single, systemspil, multispil og/eller banker?

      Single
      Her sætter du et spil på resultatet af en kamp eller begivenhed.

      Hvis du eksempelvis spiller 100 kr på Arsenal til at slå Liverpool til odds 2.00, bliver din mulige udbetaling 200 kr (100*2.00). Hvis Arsenal vinder, bliver din nettogevinst 100 kr.

      Systemspil
      Her placerer du spil på forskellige kombinationer af 3 eller flere kampe på samme kupon

      Du kan her vælge at spille forskellige kombinationer af dine udvalgte kampe, (eksempelvis tripler ud af 4 kampe) eller alle mulige spil på dine valgte kampe (singler, doubler, tripler og en kombo af dine 4 kampe).

      Multispil
      Her placerer du spil på resultatet af mere end en kamp eller begivenhed. I et multispil må alle dine valgte spil være korrekte, for at der er gevinst.

    • Hvad skal jeg gøre, hvis jeg vil sætte mere end min netlimit?

      For at spille Casino gå til Casino i menuen og åbn de spil vi tilbyder. Du kan spille for sjov uden at være logget ind. For at spille for ægte penge, skal du være logget ind på din konto.

    • Hvornår bliver resultatet registreret for et spil?

      Vi registrerer resultater for spil så hurtigt vi kan få et officielt resultat. Ved tidspunkter med høj belastning som om aftenen og weekenderne kan der være en kort ventetid.

    • Hvordan fungere de mest almindelige tilbud?

      NordicBet tilbyder forskellige bonuser. Her er en guide på hvordan de mest brugte bonus tilbud fungere:

      BOGOF:

      Ved et “Bet One Get One Freebet” vil du modtage et freebet til en bestemt kamp, så længe du lever op til betingelserne for den pågældende BOGOF. Et tilbud kunne eksmepelvis være ”Spil for 100 kr. på 1X2(vindermarkedet) på FC København – Brøndby og modtag et 100 kr. freebet til OB – AaB”.

      Ved et BOGOF tilbud vil du modtage et freebet uanset om dit oprindelige bet bliver vundet eller tabt.

      Dit freebet i en BOGOF vil blive tilgængeligt, når du har valgt et væddemål til den pågældende begivenhed/kamp (i dette eksempel OB – AaB), hvor ”anvend freebet” vil fremgå som en boks på spillekuponen.

      Freebet:

      Ved et freebet vil det blive tilgængeligt, når du har valgt et gyldigt væddemål. Boksen ”anvend freebet” vil fremgå som en valgmulighed på spillekuponen.

      Riskfreebet:

      På et riskfreebet vil du få din indsats tilbage som en bonus i tilfælde af, at du ikke rammer korrekt med dit væddemål. Din bonus vil kunne anvendes på en valgfri begivenhed, og du er således ikke tvunget til at bruge din tilbagebetaling på en bestemt kamp. Du skal aktivere den bonus, som du modtager i forbindelse med dit riskfreebet.

      Cashback:

      Ved en cashback kan du få din indsats tilbage, når et ekstra kriterium er opfyldt.

      Et cashback-tilbud kunne være ”Spil for 200 kr. på kampen mellem Liverpool – Arsenal, og hvis du taber dit væddemål og der samtidig scores mindst tre mål i kampen, vil du få din indsats tilbage i form af en bonus”.

      Din cashback-bonus kan så bruges på valgfrie begivenheder efterfølgende.

      Spørgsmål om poker

    • Hvordan får jeg passwordet til en freeroll turnering?

      NordicBet arrangerer fra tid til anden freeroll turneringer i samarbejde med private foreninger og selskaber. Arrangøren af disse turneringer vil selv uddele logindetaljer til de spillere, der er berettiget til at deltage.

      NordicBet vil desværre ikke kunne hjælpe dig med password eller ligende detaljer i disse typer turneringer.

    • Hvordan sætter jeg penge ind på min pokerkonto?

      For at sætte penge ind på din konto, skal du blot gå til indbetalingssiden på vores hjemmeside og følge instruktionerne der.

      Dine tilgængelige midler på din konto vil også være tilgængelige i pokerklienten.

    • Jeg har vundet penge i en turnering, men ikke fået nogle penge på min konto?

      Det kan tage op til 15 minutter (efter en turnering er færdigspillet), inden gevinster fra en turnering er krediteret din pokerkonto. Afvent et øjeblik og kontakt os, hvis pengene fortsat ikke er sat ind på din konto. (Venligst opgiv hvilken turnering/ID det gælder)

    • Jeg forsøger at registrere min pokerkonto, men et alias på en anden spiller kommer op?

      Dette betyder der allerede findes en anden pokerkonto (indenfor Microgaming-netværket) registreret på din PC. Af sikkerhedsmæssige årsager vil der kun kunne oprettes en pokerkonto pr PC for at forhindre svindel med eventuel flere konti.

      Vi løser dette ved at oprette din pokerkonto manuelt. Blot send en mail til support-dk@nordicbet.dk og skriv hvad problemet er, så hjælper vi videre.

    • Hvordan åbner jeg en pokerkonto?

      Her er nogle retningslinier til at guide dig igennem en del af de spørgsmål der vil kunne opstå under registreringen af din pokerkonto:

      1. Download pokerklienten og login ved at bruge samme brugernavn og password som du har registreret din spillekonto. (Login knappen finder du nederst i højre hjørne af pokerklienten) Det vil sige du må have en spillekonto hos NordicBet før du kan oprette en pokerkonto.
      2. Hvis du tidligere har spillet i Microgaming-netværket er det vigtigt du benytter samme alias og email som hos det første sted du oprettede en Microgaming konto.
      3. Kan du ikke oprette din pokerkonto af forskellige årsager, tag da venligst kontakt på support@nordicbet.dk med en beskrivelse af din fejlmelding og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig videre.

    • Hvilke Poker bonusser tilbyder NordicBet?

      Du vil kunne finde alle oplysninger om vores aktuelle bonuskampagner for Poker i vores Special Tilbud.

    • Kan jeg spille fra en Mac computer?

      Du kan spille fra en Mac i din browser. Vi anbefaler, at du bruger en anden browser end safari.
      Du vil ikke være i stand til at downloade klienten.

      Spørgsmål om Casino

    • Har NordicBet Casino et loyalitetsprogram?

      Ja, hver eneste gang du spiller for rigtige penge i NordicBet Casino, vil du optjene Frequent Player Point (FPP), som kan veksles til penge. For mere information klik her.

    • Kan jeg spille for sjov?

      Når du har klikket på Casino i menuen, kan du klikke på "Spil for sjov" i venstre side af skærmen. For at skifte tilbage til spil med rigtige penge, klikker du på "Spil om penge".

    • Hvad skal jeg gøre for at spille i Casinoet?

      Log ind på din NordicBet-konto og klik derefter på Casino i menuen - Hvis ikke du har penge på din konto kan du lave en indbetaling øverst på siden. Nu skal du blot vælge det spil, du ønsker at spille, og du er i gang.

      Regler og informationer for hver enkelt spil vil kunne findes inde på spillet, oftest under '?' tegnet.

    • Hvad sker der, hvis der opstår problemer under et spil?

      Hvis du mister forbindelsen til vores servere under et spil, skal du ikke være nervøs for at miste din indsats eller eventuelle gevinst. Alle spil bliver lagret i vores system, så hvis der opstår problemer, er alle informationer gemt.

      Skulle der ske en fejl, mens du spiller, prøv da venligst at logge ind på ny, klik på det samme spil du var i gang med, og du vil komme tilbage til samme sted, du var, da problemet opstod.

    • Spillet starter ikke når jeg åbner det?

      I disse tilfælde er det oftest browseren som skaber problemer. Vi anbefaler derfor at du tester i en anden browser, og se om samme problem opstår.

      - Hvis det virker i en anden browser, kan problemet løses ved at slette midlertidige filer/cookies i din nuværende browser ved at trykke på ctrl+shift+delete på dit tastetur, og herefter genstarte browseren.

      Vi anbefaler dig også at tjekke at du benytter den seneste version af Flash, hvilket du kan downloade her.

    • Hvilke typer bonus tilbyder NordicBet Casino?

      NordicBet Casino tilbyder dig en 100% bonus op til 1000 kr. på din første indbetaling. For mere information om velkomstbonussen og alle andre fremtidige og eksisterende kampagner, klik her.

    • Kan jeg stole på NordicBet’s Casino?

      Alle spillene i vores Casino er baseret på en vilkårlig nummergenerator, der giver 97 procent i teoretisk payback. Vores levearndør af casinospil, Microgaming, har for nyligt fået en uvildig tredje part til at evaluere nummergeneratoren, og de har konkluderet at den fungerer optimalt. Microgamings systemer er også blevet grundigt revideret af eCogra.

  • Anbefalet!

    Live Chat Support

    Vores live chat support er et godt værktøj, der øjeblikkeligt kan få dig på rette spor.

    Dansk chat er tilgængelig på følgende tidspunkter:

    Mandag til søndag fra 08:00 til 24:00

  • Email Support

    Du kan skrive til os 24 timer i døgnet, 365 dage om året.
    Skriv til os på: support-dk@nordicbet.dk

  • Telefon Support

    Jeg ringer fra Danmark 80250762
    Jeg ringer fra udlandet 00356 22603051

    Åben alle ugens dage fra kl 08:00 til 23:45.

    For kvalitetssikring kan telefonopkald blive optaget

  • Gambling kan være vanedannende - spil med omtanke

Acceptér og fortsæt. Nordicbet.dk indsamler data ved brug af cookies for at sikre, at du får den bedst mulige brugeroplevelse på Nordicbet.DK samt til markedsføringsmæssige formål. Du kan til enhver tid slette cookies fra din browser. Læs venligst vores Cookie Politik for yderligere information.